Så här anmäler du ett fel till oss
Om någonting inte fungerar som det ska så ber vi dig att snarast kontakta oss, så att vi snabbt kan åtgärda felet.
Felanmälan el, vatten, värme eller avlopp
Är ärendet akut ring oss på journummer 0520-49 74 00 som är öppet dygnet runt. Utanför ordinarie öppettider anlitar vi SOS (via ovanstående nummer) för att hantera akuta ärenden som i sin tur kopplar in vår beredskap för att åtgärda felet. Om ärendet inte är akut ska du alltid kontakta vår kundservice.
Information till dig som har drabbats av översvämning
För att anmäla en översvämning/vattenskada fyll i formuläret Anmälan om översvämning och vattenskada.
Felanmälan återvinningsstation
På återvinningsstationerna sorterar du som privatperson ut hushållsförpackningar av papper, plast, glas och metall. Om en station behöver en extra tömning eller städning kontakta oss på: 020-89 90 00 och ange det nummer som står på skylten vid stationen. Du kan också anmäla tömning och städning digitalt här. Sök upp den station det gäller och fyll i formuläret. Tack för att du är våra extra ögon på plats.
Felanmälan fiberanslutning
Om din fiber krånglar ska du i första hand alltid kontakta din tjänsteleverantör
Streemi ansvarar för det öppna fibernätet i Trollhättan. Här kan du läsa mer om felanmälan av din fiberanslutning
Felanmälan tankstation biogas
Om du vill anmäla ett fel på en biogastankstation ska du ringa: 0520-42 01 42
Felanmälan publik laddplats för elbil
Krånglar laddningen? Kontakta vår samarbetspartner InCharge: 020-52 62 00
Felanmälan till Trollhättan Stad
Skador, funktions- eller skötselbrister som rör gator och vägar (inklusive vinterväghållning), gatubelysning, parker, naturmark, lekplatser, idrottsanläggningar, motionsspår och övriga anläggningar anmäls till Trollhättans Stad: 0520-49 50 00 eller larmcentralen och jour, jourtjänst 0520-197 80. Alternativt via deras e-tjänst: Felanmälan