Lättare att hitta rätt på trollhattanenergi.se
Ännu lättare att använda och lättare att hitta det som är viktigast för dig om kund. Det har varit utgångspunkten när vi på Trollhättan Energi nu uppdaterat hemsidan, som fått ett lite annat utseende.
Omkring 30 00 besök görs på webbplatsen trollhattanenergi.se varje månad. Vissa perioder ännu mer. I kombination med våra sociala kanaler är det en viktig kommunikationskanal där du som kund snabbt får svar på de allra flesta frågor om exempelvis vatten, avlopp, avfall, solceller, återvinning, fiber och elavtal. Och nu är hemsidan förhoppningsvis ännu lättare att använda, så att du hittar det du söker snabbare. Oavsett om du besöker den med din läsplatta, mobil eller dator.
Tisdagen den 18 maj var den uppdaterade versionen på plats.
– Utifrån bland annat en användaranalys har vi utvecklat strukturen och funktionerna, samtidigt som hemsidan nu dessutom svarar upp mot EU:s tillgänglighetskrav. Det är viktigt att exempelvis personer med en funktionsvariation har tillgång till samma information, säger kommunikatören Sofi Kristiansson.
Även Trollhättan Energis app används av tusentals kunder varje dag och nya uppdateringar är på gång för att underlätta användandet.
– Det handlar om nya funktioner för att hela tiden anpassa oss efter kunderna behov och önskemål, påpekar Kenneth Wilson, som ansvarar för apputvecklingen.
Vad tycker du? Kika gärna runt på vår uppdaterade webbplats lite extra och kom med synpunkter och tips på fler förbättringar som vi kan göra i framtiden.