”Vad tycker du vi kan göra bättre?”
Den frågan ställer Trollhättan Energi kommande veckor till ungefär 1 500 slumpmässigt utvalda kunder i en årlig kundundersökning.
– Svaren vi får in är viktiga för oss och ger oss förståelse för hur vi ska utveckla våra produkter och ge dig som Trollhättebo bättre service. Vi är väldigt glada om du som får mejlet kan avvara några minuter och svara på frågorna. Dina synpunkter är viktiga för vår framtida utveckling, säger Sten Kristensson, marknadschef hos Trollhättan Energi.
Hos Trollhättan Energi jobbar ungefär 200 medarbetare varje dag för att vardagen ska fungera så smidigt som möjligt med rent vatten, ett fungerande avlopp, fiber för ett uppkopplat liv, el, värme och sophämtning, det vill säga hållbara produkter och tjänster inom energi, miljö och digital kommunikation.
– Vi älskar vårt jobb och vi drivs av att göra Trollhättan och vår omvärld ännu bättre. Därför genomför vi på Trollhättan Energi just nu en kort undersökning där vi frågar hur du som kund upplever oss och vad du tycker att vi kan göra bättre.
Fakta om undersökningen
Origo Group hanterar hela genomförandet och garanterar att alla svar behandlas konfidentiellt och sammanställs på ett kvalitetssäkrat sätt så att det inte framgår vad enskilda personer svarat. Har du frågor om undersökningen är du välkommen att kontakta support@origogroup.com. Du som inte svarar direkt på undersökningen kan komma att få påminnelser även via sms och brev.